«Ми різні – в цьому наше багатство, ми разом – в цьому наша сила»

понеділок, 7 квітня 2014 р.

Година спілкування "Здоров'я - найдорожчий скарб"

Згідно плану заходів присвяченому Всесвітньому дню здоров'я соціальним педагогом Шкворець Л.Д. було проведено годину спілкування "Здоров'я - найдорожчий скарб" з учнями 4-В класу.
Метою виховної години є допомогти усвідомити дітям, що здоров’я – це великий дар, не тільки для людини, а й для всього суспільства, формувати уяву про здоров’я та вміння піклуватися про здоров’я, розвивати вміння презентувати результати особистої та спільної діяльності, виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя.
Під час заняття учні висловлювали власну думку,
переглянули тематичну презентацію, 
виконали "Веселу фізкультхвилинку",

та оформили здобуті знання у вигляді колажів, які презентували однокласникам.
 
 
 
 

 
 Здоров’я – це сила !
 Здоров’я – це клас !
 Хай буде здоров’я
 У вас і у нас !

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.