«Ми різні – в цьому наше багатство, ми разом – в цьому наша сила»

вівторок, 14 жовтня 2014 р.

"Здоров'я - найдорожчий скарб"

14.10.14 соціальним педагогом Шкворець Л. Д. було проведено в 4-Б класі годину спілкування з переглядом повчального мультфільму "Здоров'я - найдорожчий скарб".


Учні мандрували країною Здоров'я.
Закріплювали набуті знання про режим дня школяра на зупинці  "Розпорядок дня".
Виконували фізичні вправи під мультимедійний супровід  - на зупинці "Зарядка".
Знайомилися з порадами Феї Гігієни - на зупинці "Чистота - запорука здоров'я".
 Зробили висновок "Щоб бути здоровим потрібно правильно харчуватися" - на зупинці "Їжа - джерело росту та здоров'я".
Відпочили разом з мультиплікаційними українцем та українкою на зупинці "Активний відпочинок".
Виготовили колажі на теми, що відповідають назвам зупинок.



Як підсумок переглянули мультфільм "Смішарики. Азбука здоров'я".
Запамятайте, любі діти!
Здоровя бережіть, доки малі,
І мудрими ідіть по цій землі.
Хай кожен з вас запамятає,
Що без здоровя щастя не буває.
А є здоровя – буде все, як треба,
Сміятиметься сонечко із неба.
І дітям світ простелеться під ноги,
Щоб з радістю пройшли усі дороги.
Настав час нам розставатись,
Бажаю вам добра,
Всіх відмінних результатів,
Миру, злагоди, тепла!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.