«Ми різні – в цьому наше багатство, ми разом – в цьому наша сила»

пʼятницю, 18 березня 2016 р.

Шкідливим звичкам - НІ!

16 та 18 березня соціальним педагогом Шкворець Л.Д.  для учнів 5А, 5Б та 5В класів було проведено години спілкування з елементами тренінгу "Шкідливим звичкам - НІ!".
   Учні під час спілкування активно  висловлювали власні думки про здоровий спосіб життя; слухали поради казкових героїв, щодо збереження власного здоров'я; створювали  колаж "Кроки до  здоров'я" та на завершення переглянули повчальний мультфільм "Смішарики. Абетка здоров'я".
 Сьогодні ми вели розмову
Як всім здоров'я зберегти:
 І щоб життя було чудовим,
Здоровим треба бути, щоб рости.
Здоров'ям, бачу, сяють ваші личка,
Тож дайте відповідь мені:
Що скажете шкідливим звичкам
Шкідливим звичкам скажем НІ!


 /
Ми всі в цьому світі різні, 
Життя двічі не дається, 
Не дай обірватись пісні, 
Хай серце б'ється. 

Дотиком біди, щастя не порань, 
Бо твоє жиння - межа остання, 
Порятуй себе і мудріше стань 
У вогні сліпих бажань. 

Захисти життя, бо ще не пізно, 
В тебе є ще мить одна, 
Захисти, бо доля рветься, 
Як струна. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.