Наше освітянське життя докорінно змінилося після лютого 2022 року. В один момент воно розділилося на «до» і «ще не після». Ми натхненно працюємо, реагуємо, допомагаємо в умовах, до яких не були готові ні фізично, ні психологічно. Багато зі звичного нам перестало працювати. І освітяни, і учні стали потребувати більше психологічної підтримки у розвитку стійкості та адаптивності.
Соціальний педагог Шкворець Л.Д. відвідала онлайн-вебінар “Як навчатися та вчити в умовах війни” організований Українським фондом “Благополуччя дітей” в межах проєкту Ради Європи “Боротьба з насильством над дітьми в Україні, фаза ІІІ”.
На онлайн-заході розглянуто такі питання:
як подбати про власну безпеку та захищеність тих, хто поруч;
як допомогти дітям проживати їхні почуття та чому важливо реагувати на власні;
як працювати з дітьми в стані стресу через війну;
чому під час воєнних дій важливо дбати про спільні цінності;
яким чином тримати рівновагу заради власних внутрішніх ресурсів.
За підсумками вебінару отримала корисні навики, матеріали та свідоцтво.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.