«Ми різні – в цьому наше багатство, ми разом – в цьому наша сила»

пʼятниця, 7 квітня 2023 р.

7 квітня – Всесвітній день здоров'я

 Для учнів 3-6 класів опубліковано завдання у Класрумах.

Здоров'я – це безцінний дар. Його треба шанувати, не витрачати, а примножувати. Здавна люди берегли здоров'я. І щоб про нього дбали інші, відвели окремий день 7 квітня – Всесвітній день здоров'я. 

1. Ознайомся з тематичними іллюстраціями розташовані нижче.
2. Пройди вебквест "Здоров’я - це сила! Здоров’я - це клас! Хай буде здоров’я і у вас, і у нас!" за посиланням https://vseosvita.ua/webquest/start?d=6586&id_user=176060&hash=a05ac48b
Бажаю успіху! Будьте здорові!

  

   
Для учнів 8-Б, 9-А та 9-Г класів було проведено години спілкування "Вейп - модний девайс чи зброя уповільненої дії?".
Під час годин спілкування соціальний педагог Шкворець Л.Д. з'ясувала відношення старшокласників до вейпінгу, обговорила з учнями аргументи безпечності та шкідливості електронних сигарет, переглянули відео "Обережно, вейп!" та ознайомилися з порадами "Як діяти в ситуації, коли необхідна відмова?".
    
 


 

 

Насправді, у Інтернеті можна знайти виправдання будь-якому виду паління, варто лише ретельно пошукати. Однак я пропоную не шукати безпечну альтернативу цигаркам та не підганяти факти під бажану дійсність, а зробити вибір на користь здоров’я і відмовитися від паління взагалі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.