«Ми різні – в цьому наше багатство, ми разом – в цьому наша сила»

пʼятниця, 5 квітня 2024 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров’я

 7 квітня щороку відзначається Всесвітній день здоров’я, в який відбуваються заходи, покликані підкреслити важливість здорового способу життя.      

Напередодні Всесвітнього дня здоров'я соціальний педагог Шкворець Л.Д. разом з учнями 4-В класу та класним керівником Бондарь Л.І. обговорили поняття здоров'я, озвучили складові здорового способу життя, пригадали українські народні прислів'я на зазаначену тематику та оформили постер "Здоровим бути модно".





    Для учнів 8-Б та 8-В класів соціальним педагогом Шкворець Л.Д. було проведено годину спілкування "Вейп - модний девайс чи зброя уповільненої дії?".
  Шкворець Л.Д. розповіла учням про тенденцію сучасної моди - модно бути здоровим. Також ознайомила з різновидами вейпів, складом рідин для їх наповнення та їх впливом на організм підлітків. Учні переглянули кілька відеороликів тематичного спрямування. Ліцеїсти висловлювати свої думки щодо безпечності та шкідливості вейпінгу, розібрали ситуації. Соціальний педагог надала учням поради "Як  діяти в ситуації коли потрібно відмовити".

Всесвітній день здоров’я – це зайвий привід згадати про себе та своїх рідних, скорегувати спосіб життя та замислитися про можливі наслідки своїх дій. 

Будьте здоровими!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.