«Ми різні – в цьому наше багатство, ми разом – в цьому наша сила»

понеділок, 18 листопада 2013 р.

"Шкідливим звичкам - НІ!"

      18 листопада 2013 року соціальний педагог Шкворець Людмила Дмитрівна провела разом з учнями 5-В класу годину спілкування з переглядом фільму на тему «Шкідливим звичкам – НІ!» під девізом :
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати,
Дружно і плідно працювати.

Під час години спілкування учні узагальнили знання про здоров'я, засвоїли необхідність формування корисних звичок та бажання вести здоровий спосіб життя, поглибили знання про шкідливі звички та їх вплив на здоров'я.

В ході спілкування учні висловлювали власні думки про здоров’я, пояснювали значення прислів’їв, ознайомилися з факторами, що впливають на формування здоров’я.  Спілкуватися заважала пані Шапокляк, яка давала шкідливі поради, але учні знайшли сили протистояти цій пані.

Як підсумок учні побудували «Шлях до здоров’я», переглянули мультфільм «Смішарики. Азбука здоров’я». На завершення години спілкування Людмила Дмитрівна розповіла легенду про пихатого мандарина і зробила підсумок – пораду:
Сьогодні ми вели розмову
Як всім здоров'я зберегти:
І щоб життя було чудовим,
Здоровим треба бути, щоб рости.
Здоров'ям, бачу, сяють ваші личка,
Тож дайте відповідь мені:
Що скажете шкідливим звичкам
Шкідливим звичкам скажем - НІ!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.