«Ми різні – в цьому наше багатство, ми разом – в цьому наша сила»

понеділок, 27 березня 2017 р.

Говоріть зі своєю дитиною!

Світлина від Національна дитяча "гаряча лінія".
Якщо ви запитаєте у дитини «Як справи в школі?», То, швидше за все, отримаєте відповідь: «Нормально». А якщо ви дійсно хочете дізнатися, як пройшов день, то допоможіть своїй дитині: задайте такі питання, на які можна буде відповісти докладно.

1. Що найкраще з того, що сталося з тобою сьогодні в школі? Що найгірше?
2. Розкажи мені, що тебе сьогодні змусило сміятися.
3. Якби ти міг/могла вибрати, з ким би ти хотів/-ла сидіти в класі? А з ким би точно не хотів/-ла сидіти? Чому?
4. Розкажи мені про найкраще місце в школі.
5. Яке найдивніше слово, ти почув/-ла сьогодні? Або може тобі сказали сьогодні щось дивне?
6. Якби ми запросили сьогодні твого/твою вчителя/вчительку до нас в гості, що б ми почули про тебе?
7. Кому ти сьогодні допоміг/допомогла?
8. Чи може, хтось тобі сьогодні допоміг/допомогла?
9. Розкажи мені, що нового ти дізнався/дізналася сьогодні?
10. Чи був момент, коли ти відчував/ -ла себе найщасливішим/-ою сьогодні?
11. Чи ставало тобі сьогодні нудно?
12. З ким би ти хотів/-ла пограти на перерві з тих, з ким ти ще ніколи не грав/-ла?
13. Розкажи мені про щось хороше, що трапилося з тобою сьогодні.
14. Яке слово вчитель/вчителька найчастіше сьогодні вживав/-ла?
15. Про що б ти глибше хотів/-ла дізнатися?
16. Чого б тобі хотілося менше робити в школі?
17. З ким би ти в своєму класі міг/могла вести себе краще?
18. Де ти найчастіше граєш на перервах?
19. Хто є найсмішнішим у вашому класі? Чому?
20. Тобі сподобався сьогоднішній обід? Що найбільше?
21. Якби тобі завтра випав шанс стати учителем/учителькою, що б ти зробив/-ла?
22. Як ти думаєш, може, комусь було б краще перейти в інший клас?
23. Якби ти міг помінятися з кимось в класі місцями, хто б це був? Чому?
24. Розкажи мені про три різні випадки, коли ти використовував/-ла олівець сьогодні в школі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.