Міносвіти дало наступні поради:
- Для створення акаунта обирайте надійний пароль, наприклад, замість “baseball” спробуйте – “b@$e8a77”.
- Одразу у налаштуваннях перевірте, щоб вся приватна інформація залишалась приватною, наприклад, варто вимкнути можливість знаходити дитину чи підлітка за номером телефону у Skype.
- Відключіть автоматичний дозвіл приймати повідомлення від незнайомих осіб, а також автоматичне завантаження файлів, які були надіслані у чаті, на пристрій дитини/підлітка.
- Якщо дитині чи підлітку все ж таки пишуть незнайомці, то варто заблокувати такі профілі не тільки для власної безпеки, а ще і для безпеки інших користувачів.
- Якщо дитина/підліток використовує публічний пристрій, наприклад, комп’ютер у класі інформатики, чи ноутбук у друзів, то після завершення навчання варто перевірити, чи користувач вийшов із системи.
- Дитина чи підліток мають пам’ятати, що дзвінок може бути записаний, тому все, що було відправлено у чат чи проговорено на камеру, назавжди лишається саме таким, без можливості це змінити.
- По можливості батьки мають бути включеними в онлайн-світ дитини/підлітка. Це означає – перепитувати, як пройшли заняття, чи було щось, що засмутило сина чи доньку, як відбувалась комунікація.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.