«Ми різні – в цьому наше багатство, ми разом – в цьому наша сила»

середа, 27 квітня 2022 р.

ІПР дитини з ООП як інструмент надання їй якісних освітніх послуг

   Соціальний педагог Шкворець Л.Д. взяла участь у онлайн-вебінарі «Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами як інструмент надання їй якісних освітніх послуг».
    Учасники заходу ознайомилися з листом Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2022 року №1/3710-22 «Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану», у якому окрему увагу зосереджено на необхідних умовах якісної інклюзивної освіти, зокрема в умовах дистанційної взаємодії, про який повідомила Інна Литвин, завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ «ЧОІПОПП Черкаської обласної ради». Виступаюча також звернула увагу на оновленому нормативно-правовому забезпеченні інклюзивної освіти, яке набрало чинності з 01 січня 2022 року, а саме: постанов Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 року №765 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами» та від 15 вересня 2021 року №957 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти» та зосередила увагу учасників на новій формі індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами та етапах її заповнення.
    Учасники заходу опрацювали алгоритми визначення освітніх труднощів і рівнів підтримки для таких дітей, які навчаються в закладах дошкільної освіти та заповнення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
Захід провели працівники ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ «ЧОІПОПП Черкаської обласної ради»: Інна Литвин, завідувач, кандидат педагогічних наук  та Валерія Басик, методист центру.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.