Комунікативна культура є надважливим явищем цивілізованого соціуму. Особливе місце ця культура посідає в моменти крайньої напруги у суспільстві, під час різких змін, що стосуються безпеки, благополуччя та інших базових засад суспільного життя. Війна, руйнації, масова загибель людей, масштабна міграція населення – всі ці катастрофічні події запускають нові формати взаємодії, в тому числі взаємодії між потенційними отримувачами допомоги та спеціалістами так званих хелперських професій. Потреба оновити та збагатити свої зання у цьому напрямку постала і перед спеціалістами психологічної служби.
Відповідаючи на цю потребу, навчально-методичний центр психологічної служби інституту запланував ряд заходів та розпочав підготовку педагогічної спільноти до діяльності в умовах воєнної агресії. Одним із таких заходів стала майстерня "Успішна комунікація як засіб профілактики насильства в освітньому середовищі", організована та проведена методистом Тетяною Артеменко 8 квітня. Майстерня об'єднала у своїх віртуальних стінах 40 осіб з числа спеціалістів психологічної служби.
Учасники заходу озвучили актуальні теми в роботі практичних психологів і соціальних педагогів. Серед них – робота з дітьми та дорослими, що зазнали травм війни, допомога педагогам у налагодженні дистанційної навчальної комунікації, супровід адаптації новоприбулих дітей до умов навчання і спілкування, самодопомога спеціаліста у напрямку попередження та подолання емоційного вигорання. Учасниками майстерні були опрацьовані внутрішні та зовнішні ресурси у розрізі теми, виконаний ряд вправ, які допомагають побудувати кращу комунікацію з кризовим клієнтом, а також на практиці була застосована модель п’ятикрокової консультації. Заняття завершилося обговоренням ефективності застосованих інструментів, аналізом запитів для подальшої роботи та анонсом наступних навчальних подій, включених до плану роботи інституту.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.