«Ми різні – в цьому наше багатство, ми разом – в цьому наша сила»

понеділок, 31 жовтня 2022 р.

Вам є куди звернутись за психологічною підтримкою та допомогою

 Соціальна кампанія «З тобою 24/7» створена ГО Ла Страда-Україна/La Strada-Ukraine, щоб сказати усім українцям, усім дітям та мамам, які вимушено виїхали за кордон через війну в Україні та дітям, підліткам, молоді, які залишаються в різних регіонах України, що ви НЕ самотні.

Вам є куди звернутись за психологічною підтримкою та допомогою, де б ви зараз не були.
- Я почуваю себе пригнічено.
- Я сумую за домом.
- В школі мене ображають.
- Я знов зірвалась.
- Я боюсь свої батьків.
- У мене немає друзів.
- Я не знаю, що мені робити.
- Мені потрібно поговорити.
«Ми вміємо слухати, ми знаємо, як складно буває справитись з різними ситуаціями, ми поруч, щоб ти не почував/ла себе самотньо.
Ми З ТОБОЮ 24/7 ❤️»
Якщо ти відчуваєш потребу поговорити про свої проблеми, емоції, складнощі, стосунки або просто розділити з кимось успіхи, досягення та відчути тепло, прийняття та підтримку, звертайтеся на Національну гарячу лінію для дітей та молоді:
📲 116 111
📞 0 800 500 225
Telegram: @CHL116111
Instagram: childhotline_ua




Безмежна вдячність усім артистам за участь у проєкті ❤️
Проєкт «Підтримка Національної гарячої лінії для дітей та молоді» впроваджується Громадською організацією «Ла Страда-Україна» за фінансової підтримки Дитячого фонду ООН UNICEF Ukraine, урядів Швейцарії та Чеської Республіки.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.