«Ми різні – в цьому наше багатство, ми разом – в цьому наша сила»

вівторок, 9 березня 2021 р.

ЗАХИСТ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ВТРУЧАННЯ ДОРОСЛИХ (батькам про булінг)

 Багато людей вважають булінг звичним явищем, нормальною частиною дитинства. Але факти вказують на те, що булінг – це серйозне питання для сучасної молоді, яке вимагає втручання дорослих. І в різному віці ця проблема потребує різних рішень.

Коли діти приходять до початкої школи, їх стосунки з однолітками набувають все більшого впливу. Фізичні знущання, які були поширені у дошкільному віці, можуть перерости більше в соціальні.  Дорослі можуть цього не бачити, а дітям все важче про це говорити.

Поведінка булінгу може включати: викривлення імен, образи, штовхання, хихікання кривляння, коли інша дитина розмовляє, виключення дитини з гри, ігнорування дитини і таке інше.

Тому коли дитина здається надзвичайно стурбованою, не хоче ходити до школи, або регулярно скаржиться на головний біль та біль у животі,  якщо у дитини проблеми з агресією чи, здається, їй бракує емпатії, батьків це повинно насторожити!

Звичайно, батьки не можуть захистити своїх дітей від будь-якої небезпеки, яку може представляти життя, але вони можуть допомогти сформувати навички, необхідних для створення та підтримання здорових стосунків та припинення насильства та булінгу.

Одна з найефективніших речей, які дитина може зробити, щоб зупинити прояви булінгу – це сказати дорослому. Дітям може бути не комфортно про це говорити, вони можуть бути збентежені або перелякані тим, що розмови погіршать проблему.

Що можуть робити батьки?

1. Обов’язково поцікавтесь деталями знущань: як часто це відбувається та як довго  триває? Чи знає про це вчитель та як реагують інші діти?

2. Заступіться за свою дитину – повідомте про знущання іншим дорослим у житті дитини (вчителям, тренерам) і працюйте разом, щоб надати дитині підтримку, необхідну їй для розвитку здорових стосунків.

3. Навчіть дитину бути напористою – не агресивною. Навчіть дитину, як відстоювати себе, репетируючи фрази та слова типу: «СТОП!» поки вони не прозвучать впевнено.

4. Запевнити дитину, що відійти та повідомити про знущання – це найкраще, що слід зробити.

5. Створіть середовище, яке сприяє розвитку позитивних дружніх стосунків та зменшенню негативних взаємодій.

6. Спробуйтезаписати свою дитину на різні заходи в школу та поза нею, щоб вона могла відчути багато різних дружніх стосунків.

7. Встановіть зв’язки з іншими батьками, щоб можна було контролювати взаємодію дітей з однолітками.

8. Знайдіть заняття дітям, які їм подобаються, щоб вони могли почати відчувати себе добре.Діти, над якими знущаються, часто мають низьку самооцінку.

 

ДЛЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ, ЯКІ ЗНУЩАЮТЬСЯ:

1. Надайте їм можливість позитивно використовувати свої природні навички лідерства (наприклад, навчити новому виду спорту).

2. Хваліть (і практикуйте!) всебічну та шанобливу поведінку.

3. Батьки задають тон сімейним стосункам, а діти навчаються навичкам відносин, спостерігаючи за поведінкою батьків.

4. Практикуйте толерантність та моделюйте використання позитивної сили, поважаючи та підтримуючи інших. Заохочуйте позитивні стосунки серед дітей, вихваляючи поважну та всеохоплюючу поведінку, щоразу, коли ви її бачите.

5. Спробуйте зосередитись на позитивах вашої дитини, навіть коли вони потребують виправлення.

6. Вчіть та спонукайте до співчуття. Батьки повинні встановити межі та наслідки для неприпустимої агресивної поведінки – будь то вдома, у спортивній команді чи в школі. Наслідки повинні навчити дітей, що поведінка знущань є неправильною, і показати їм, як використовувати свою силу позитивно, а не деструктивно.

Дивіться додатково:

Буклет «Про булінг для дітей»

Буклет «Індикатори фізичного, сексуального, психологічного насильства щодо дитини, а також нехтування потребами дитини» 

Шкільний булінг: ЮНІСЕФ надав нові дані U-Report про кібербулінг і булінг в освітньому середовищі

Джерело: http://knowledge.org.ua/uk/shho-robiti-z-bulingom-v-pochatkovij-shkoli-poradi-batkam/

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.