Підлітки. Давайте міркувати разом.
1. Не можна буде заборонити та ігнорувати.



Якщо ми дізналися, що підлітки дивляться серіал, то це привід поговорити про нього.
Важливо обрати тон для розмови - це, безумовно, не має бути моралізатором.
Ідеально, щоб запропонувати підліткам дискусію. Можна запропонувати подумати про природу гри та ігрову залежність, про пастки дофаміну, шукайте в серіалі, (в рекламних роликах, політичних відео) ознаки маніпуляцій
Чому герої беруть участь у грі?
За що ми готові платити перемогу? А чим заплатили герої серіалу? (І герої художніх творів, які читають діти).
І на що я піду заради перемоги, яка я в екстремальних ситуаціях?
Чи є точно позитивний і негативний герой в серіалі?
Важливо говорити про моральні = етичні дилеми з підлітками. (А можна роздумувати цю тему в контексті безпеки - якщо я кажу про те, що мій друг грає в небезпечну гру, це зрада чи занепокоєння? і так далі)
Ось так ми перетворюємо тему з емоційної площини на інтелектуальну, свідому.
2. Підліткове товариство є ієрархічним. Одна з найважливіших тем підліткового віку - боротьба за владу та визначення її місця в ієрархії. Секрет впливу на підліткові спільноти - знайти, хто в них є ′′ Альфа ′′ - і залучити його до співпраці, до ′′ позитивної ′′ співпраці.
3. Належність. Підліткам важливо відчувати себе ′′ своїми ". І одне із завдань - знайти своє. Збирайтеся в групу, щоб протистояти світові дорослих, збирайтеся в ′′ субкультурі ′′ (на чи проти будь-якої теми). А потім питання: а підліткам в конкретній школі є що об ' єднуватися? Якщо ні, то треба шукати
4. У багатьох школах діти грають у цю гру - але не у всіх школах ця гра закінчується жорстокістю.


У спільнотах, де немає правил, або де вони жорсткі, де страшно, де немає можливості проявити емоції, де діти не можуть (уміння) запитати: ′′ чому? чому?"
Де високий рівень конкуренції,
У системах, заражених булінгом
Де насправді є і немає спільноти і відчуття близькості
І питання не в тому, що робити з конкретною грою, а в тому, як будувати громаду.
5. Що ще нам важливо пам'ятати про підлітків: Їм не вистачає емоцій у живому спілкуванні. Відчуття небезпеки - це концентровані емоції. (а нам важливо залучити їх до кіноклубів, клубів настільних ігор, важливо намагатися створювати емоційні зв 'язки в сім' ях та родинах). Чи є місце, активність, де є можливість проявити, прожити емоції, зайнятися не тільки інтелектуальною діяльністю?




Не очевидно ще одне: часто діти в прояві відображають те, що відбувається в наших дорослих у формі прихованого.
Вони суб'єктивно та об'єктивно самотні. Самотній людині легше щось викликати, створюючи ілюзію близькості та контакту.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.